I'm not waking up cause I can't be saved.

Dagens fundering: En rolig historia? En rolig historia?! Herregud...
Dagens beroende: Mammas hemmagjorda glutenfria pizza.

Äntligen är det helg! Som jag har väntat.
Idag har även Korven och Jimmy kommit hem till kalla Sverige igen. Och skönt var väl det, nog har man varit allt bra orolig för alla dessa hajar som cirkulerat runt Egypten. Men vad jag vet så har de alla sina lemmar kvar. Phfew!
Just nu sitter jag hos min mamma och ser på Idol. Och jag förstår inte varför allt i världen Jay satsar på solokarriär? Von Benzo är irriterande bra.

Med det sagt hoppas jag att han inte vinner ikväll, fastän han har bland den bättre rösten jag någonsin hört. (Och bland den snyggaste.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0