River flows in you.

Dagens fundering: Will I make it?
Dagens beroende: Kudde och pläd.

Dagen började så otroligt dåligt. Jag har varit trött och slut sen i måndags, och jag skyller allt på glöggen och sockerchock. Så idag tog jag en sovmorgon till klockan ett. Gick upp, fick sprängande huvudvärk, plågade mig igenom en dusch men sen gick jag och la mig igen. Middagen var det också bara att plåga sig igenom och sen var det dags att ta tag i livet och dra sig mot arbetet. Det var inte kul. Tur att Sara har hunnit bli så duktig att det rullade på väldigt bra ikväll, trots all denna huvudvärk.
Imorgon blir det dock nya tag! Då ska jag äntligen få träffa min favorit! Hoppas att hon inte är alltför brun så jag ser ännu mer albino-vit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0