I think bad thoughts.

Dagens fundering: Vad blir det för mat?
Dagens beroende: Läkerol.

Påväg hem från arbetet klockan 23.15. Går harmoniskt uppför lasarettsbacken. Hör hur en bil saktar ner och sedan börjar tuta. Jag tänker då: fan nu händer det, nu kommer jag att bli våldtagen, kidnappad och diverse hemska saker äckliga gubbar gör. Jag vänder mig om och ser en okänd bil. Fan tänker jag, vad är det där för idiot?! Sedan ser jag hur "Lilla My" vevar ner rutan och skriker: Hej Sofi! Då är det ju knäpp-Anna. Hon höll ju rent utav på skrämma livet ur mig. Men så underbart snäll som hon är erbjöd hon mig skjuts hem sista biten och jag kunde inte tacka nej. Jag hade ju bövelen inte fått träffa henne på hela dagen! (Jag tror hon har byggt upp ett beroende för mig.)

Ja ni ser ju hur crazy hon ser ut! Inte konstigt att jag blev rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0