Got nothing against you and surely I'll miss you.

Dagens fundering: Är ett as, är ett as, är verkligen ett as!
Dagens beroende: Otroliga "felsägningar".

Jag är trött och less på människor. Dock lever jag i min drömvärld, dessa två dagar kommer att bli de längsta någonsin. Vilket inte alls stämmer, men jag får faktiskt tro det nu. Jag har längtat efter dessa två lediga dagar. Det kommer att bli så skönt, och det kommer att bli så roligt på nyårsafton. Eller kanske mest mysigt egentligen. Jag älskar mysiga planer. Jag kommer att få vara med mina favoriter!

Sen måste jag få inflika att fikat med min Lisse idag var behövligt. Jag tycker att hon alltid ska vara i Svea Rike. Det hade varit så sjukt kul, för mig alltså. Den tjejen är coolast i skogen av dem alla! Kitchen levererade också. Glutenfria baguetter?! När händer det?! Så.Jävla.Gott!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Tycker du ee en himla fiiin vän :)

2010-12-30 @ 01:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0