Lövånger & Fight Club.

Dagens fundering: Orkar jag ställa mig och diska? NEJ.
Dagens beroende: Polia och Lisse.

"Jag fick hjärnsläpp igår och började adda massa konstiga människor på Facebook."
Vem annars än Lisse är det som släpper sådana kommentarer?
Det är alltså antagligen henne jag spenderat kvällen med.
Vi har gått broarna runt, druckigt kaffe och varm mjölkchoklad på Frasses, köpt "nyttigt" snacks, sen softat framför Idol och Fight Club.
Jag borde verkligen skämmas för att jag inte sett den filmen tidigare, men nu hjälpte Lisse mig att ta mig i kragen och se den.
Det var en schizofren film, minst sagt, dock väldigt bra och blodig.
Men det jag ville komma fram till att jag har haft mycket trevligt ikväll med min Lisse (som ska stanna här i Skellefteå med mig för evigt, för det har hon lovat mig) och det måste göras om snarast!

Dagen har spenderats med min Polia-mamma.
Hon drog upp mig ur sängen klockan åttanollnoll.
Jag var i tron om att vi skulle ha brottom iväg till Lövånger för att inhandla skor till Varuhuset i Norsjö.
Dock när hon kommer och hämtar mig ska vi först "tvär" fara förbi Hanna och Jimmy som hade hand om Doris.
Där satt vi i en timme.
Det betyde alltså att jag kunde ha fått sova en timme extra.
Men det var hur som helst mycket kul att få se hur Jimmy drog musten ur lillvalpen TOTALT.

Väl i Lövånger fick vi skåda miljontals skor, eller iallafall några hundra.
Den ena finare än den andra, och jag blev tokig.
Men Polia lugnade mig och efter hon hade ratat en hel del och bestämt vilka hon skulle beställa hem drog vi och käkade.
Väl hemma i stan for vi och hälsade på Jimmy igen och tittade på Doris en sista gång.
Och fy vad jag tycker synd om denna hund.
Tröttare själ får man leta efter.
But whatever, denna dag har rockat ass av de flesta dagar av mitt liv.
Tack!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0