Filmkväll.

Dagens fundering: Kan hundar få psykiska problem efter ett cirka fyra timmars besök hos en s.k. efterbliven? (A.K.A Myself)
Dagens beroende: Jalapenos och smältost.

Måndag.
Behöver jag säga mer?
Seg från sängen, seg på jobbet, seg i skallen (även kallat efterbliven), seg i säng.
Och jag som ska upp tidigt imorgon för jag lovat att vara hundvakt.
Börjar som smått ångra mitt löfte.
Jag kan ingetning om hundar, jag är kass på att ta hand om andras hundar (förutom Maja), jag vet inte när dom är kissnödiga, jag vet inte om dom är hungriga och jag glömmer ställa ned en vattenskål (hänt bara en gång men det är trots allt oförlåtligt).
Jag kanske har för hög press på mig själv då det handlar om andras djurs välmående men jag är deras slav när dom är i min närvaro och dom ska ha det så bra som möjlig.
(Oj, detta blev en väldigt lång mening, ber om ursäkt för detta missöde.)
Det jag vill få fram är iallafall att; Ida kommer med deras hund imorgon vid halv nio.
Jag kommer vara aptrött och osocial.
Nervös och darra som ett asplöv och hoppas på att Doris inte får kroniska psykiska men efter sitt besök hemma hos mig.
TA DIG SAMMAN SOFI MAYER-THOMASSEN!
Jag är dödsdömd.

Kvällen har spenderats med Hanna, Emilia och Olle.
Vi har sett film, The Adventureland.
En mycket speciell film med Kristen Stewart (Twilight) som huvudroll.
Funkade faktiskt.
Men det bästa var ändå skräpmaten och godiset.
Eller jag menar; det goda sällskapet förstås.
Nu ska jag soca så jag orkar vakta imorgon.
Önska mig lycka till cyperspäjcet...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0