Vinkvällen spårade.

Dagens fundering: Varför är jag fortfarande onykter?
Dagens beroende: Mat och Ipren.

Jag ska börja med att skriva att jag ber om urstäkt till allt och alla för mina ack så intetsägande sms igår.
Med det sagt kan ni kanske förstå att vinnkvällen blev till en succé.
Ett tag inpå kvällen knackar det på dörren och där står två fina flickor.
Hanna och Linnéa.
Det uppskattades stort, på fler sätt än ett, om ni två förstår vad jag menar.
Anyways, jag tycker om dom rätt mycket.
Dock kan jag säga det att mitt tillstånd på "Zombiefesten" var ingenting i jämförelse med gårkvällen.
Jag har nog aldrig varit så förfriskad förut.
Men oj så kul vi hade.
Och oj vad jag ångrar mycket.
Det kan tillochmed vara så att jag fortfarande är lite onykter, jag känner mig inte riktigt hel.
Hur det då ska gå och åka bil till Holmträsk om mindre än en timme?
Jag brukar nämligen lida av kraftig åksjuka i vanliga fall, hur blir det nu då det snurrar en aning?
Den som lever får se.

Jag förbannar den där svarthåriga saken med snus i fickan, Linnéa.
Hur mycket snus bjöd du mig på?
Och jag älskar Hanna, jag hoppas att du vet att jag minnns exakt mitt gladaste ögonblick på hela kvällen.
Haha, klockrent.

Nu ska jag slänga mig i duschen för att sedan åka sex mil in till skogen.
STUGSISTA!
Jag kommer sakna sommaren grymt mycket.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Snus

Jag hade så sjukt kul! Du är snyggast med en prilla under läppen sofi, det vet du ;)



Och mitt lilla fylleinlägg där... "hello musiclovers"? vänta nu...va?



Puss =)

2009-09-05 @ 22:29:53
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0