Tagga!

Dagens fundering: Ska jag ta hål i näsan eller inte?
Dagens beroende: "I left my heart in Tokyo."

Jag gick till jobbet med ett happyface, precis som jag planerat.
Men det fina happyfacet tinade fort bort då vi fick in tre pallar (som förövrigt var skyhöga) med leksaker.
Vi har redan fullt med leksaker inne på lagret och problemet är att man inte kan gå in där nu.
Hur nu detta ska gå för Maria imorgon?!
But whatever.

Nu taggas det inför natthelg!
Under helgen ska jag och Lisse försöka pussla ihop vår Haparanda-resa, planera våra tatueringar, planera tatueringsresan, osv.
Dessutom ska jag försöka övertala Lisse att jag ska få ta hål i min kära snok.
Dock har jag en föraning om att jag kommer misslyckas, falla pladdask med huvudet före, men försöka kan man alltid.
Och jag har nu en plan, jag ska inte boka tatuerings-tid förrän i typ februari eller ännu längre fram.
Varför undrar ni kanske?
Jo för då måste Lisse stanna mycket mycket längre i Sverige.
JA, så otroligt clever jag är, nästan lite snudd på stolt över min otroligt listiga plan.
Mouhahaha, I'm so evil!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0