Sömn!

Dagens fundering: Här sitter man igen med sin blandning av Kent. Why?
Dagens beroende: Chirre!

Äntligen sovmorgon!
Tack gode gud för att jag fick sussa tills vår kära Anna-Ida skickade iväg ett sms till mig.
Utan balkongborrande idioter, utan min älskade Polia som skulle se Doris, utan störningsmoment.
Jag trodde jag var i himmelriket då jag vaknade.
Yum!

Dagen har spenderats med nyttigheter, iallafall halva dagen.
Tvätt, städning av förrådet, promenad med Jennie.
Men sen barkade det, middag och fettning framför en film med den andra Jenny.
Vi såg "Män som hatar kvinnor".
Finally!
Måste tillochmed tacka min granne för att vi fick låna filmen av honom, annars hade det aldrig blivit av att se den.
Och eftersom jag vill se den andra filmen så blev det mer underlättande att se första.
Mycket bra var den iallafall.

Imorgon blir det bajsöppningspasset på Frasses..
Sjukt opeppad.
Det enda som kommer hålla mig på gott humör (förutom Lisse) är denna nya "saken" som kommit ut som ALLA tjejer vill ha, NOT.
Twilight-dildon.
Jajjemen, ni läste rätt.
Den är iskall and it sparkles!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Din jävel, ;) det var ju den vi skulle se :P

2009-09-14 @ 09:19:50
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0