Slagborren är inte min vän.

Dagens fundering: Knipa?
Dagens beroende: Reservtelefonen.

Jepp, klart som fan att balkongbyggarna börjar att blåsa igång slagborrmaskinerna klockan åttanollnoll i morse.
Jag skulle ha sovmorgon för i helvete!
Men det får bli på fredag istället.
För imorgon blir det att stiga upp tidigt.
Dagen ska spenderas med min Polia-mamma, vi ska till Lövånger och se på skor, eller nått.
Har inte riktigt fattat varför hon ska dit än.
Trevligt lär vi ha iallafall.
Senare on the evening ska jag och Lisse hänga.
Word!

Jobbarkvällen har gått riktigt bra må jag säga.
Jag och Hanna har varit på lite bättre humör ikväll än igår, fast det kunde inte ha blivit mycket sämre iochförsig.
Kvällen avslutades dock med en mycket överförfriskad man som hade svårigheter med talet.
Han däckade inte ivarjefall och vi fick ut honom, nästan helskinnad, en kvart efter stägning.
Där sprack humöret rejält.
Men nu har jag intagit soffläge här hemma och ska snart sova inför en tidig morgon imorgon.

"When I see you, I run out of words, to say.
I wouldn't leave you, cause your that type of girl, that makes me stay.
You're so beautiful."

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0