Pubispäls.

Dagens fundering: Vart är denna värld påväg?
Dagens beroende: Hannas utomordentliga sällskap.

"Pubis, pubis, pubis, pubispäls!"
Yes, klart jag umgåtts med Lill-Hanna ikväll.
Det är sådana kvällar jag och hon spårar totalt.
Speciellt kvällar då vi färgar håret på varandra, varför är det så?
Det måste vara någonting i själva färgen som gör att vi blir höga på livet.
Vi har iallafall haft riktigt trevligt och Hanna har tillochmed smakat på sushi.
Hanna 0 - Sushi 1.
Dock var det inte riktigt i hennes smak, vilken torrboll.
Not.
"MmmMarianne!"

Och ihelgen blir det att dra till Malå, till mamma, Björn och Jan.
Blir nog ball.
Var ett tag sedan så är nog bäst att hälsa på innan mamma får något slags tuppjuck.
Sedan har hon lockat mig med både bio och marängsviss. (har ingen jävla aning hur det stavas och är alldeles för lat för att kolla upp det. Live with it)
Very well, nu ska jag packa och sedan sova för att INTE försova mig en gång till denna vecka.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0