Papps at work!

Dagens fundering: Kommer mina stygn att åka upp?
Dagens beroende: Någon slags lätt-äten mat.

Vanlig dag på jobbet?
Jodå, till en viss del.
Det som bröt mönstret totalt var att återigen hälsade min far på mig en snabbis.
Dock blev pratstunden kort eftersom det sprang in kunder hela jävla tiden, men ett snabbt hej hanns med.
Och varenda gång blir jag lika skakis och nervös.
Jag förstår inte hur det kan ha blivit så på tok men jag har väl antagligen blivit känsligare.
Ett stort bevis på det var att jag satt för mig själv här hemma och storbölade till...jag vill knappt skriva det...Greys Anatomy.
Ja, George är död och det var min favorit-karaktär i hela serien.
Nu är serien lika död för mig som den är för George.

En bidragande faktor till detta kan vara att jag har varit på pump ikväll med Lisse.
Mer slut människa får man leta efter, och dessutom hade jag noll på vikterna.
Men som ledaren sa; ta det lugnt med vikterna första gången och häng hellre med på rörelserna.
Jag tog henne på orden.
Och imorgon blir det core med Lill-Hanna.
Som jag tidigare sagt; I will die.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0