Nu på morgonkvisten.

Dagens fundering: Är det bra tatuerare i Luleå? Aeon Ink.
Dagens beroende: Kaffe, socker och annat som kan ge en kick så man pallar med natten.

Klockan är nu 05:22.
Jag har kommit hem från nattpasset på Frasses, satt mig i soffan för att sedan kvällsfika.
Det var det godaste kvällsfikat på länge, ostmackor och te, YUM!
Arbetspasset har gått väldigt bra trots mycket folk och att vi nu har lämnat städuppgiften och persiljesmöret till morgondagen.
Det kommer vi ångra? Svar ja!
Och nu under kvällsruschen fick jag och Lisse den mest irriterande och gladaste människan på denna jord.
Jag höll nätt och jämt att slita bort allt mitt hår från huvudet, men kunde hålla tillbaka den impulsen tack vare att han gjorde det med ett leende på läpparna.
Tur.För.Honom.
Dessutom fick vi "avnjuta" heja A.I.K och sedan ett ännu högre heja Luleå  som sedan överröstades med heja A.I.K.
Jag fick ett spasmutbrott, vilket ni förmodligen listat ut redan.
Anyways så var det rätt nice pass ändå, det funkade.

Nu ska jag försöka varva ner så jag snart kan sova.
Ellen DeGeneres får bli mitt sömnmedel denna natt/morgon.
Sen upp och jobba nattpasset imorgon också!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0