Not Fair.

Dagens fundering: Ska jag orka ut och springa ikväll?
Dagens beroende: Köttfärspirog, glutenfri!

Vaknade av att min kära mor ringde.
Hon var i stan och ville lämna över sin bil till mig så jag får mig till Malå innan tandläkartiden på måndag.
Upp med ett ryck för att tacka och ta emot.
Efter bland det bästa målet på dagen, frukosten, drog jag min kos mot Nyckelgatan.
Där hälsade jag på Lill-Hanna som hade hand om Doolis!
Jag blir bara mer och mer kär i denna hund, jävla skit!

Nu på kvällskvisten fick jag nog av min ena grannes dunkande av Tracy Chapman. (Om man nu kan dunka med den musiken)
I varje fall drog jag och Lisse ut på en promenix.
TACK GODE GUD.
Jag hade inte stått ut mycket längre.
Detta är betydligt bättre, oh ja:



"There's just one thing, That's getting in the way,
When we go up to bed you're just no good, It's such a shame!
I look into your eyes, I want to get to know you,
And then you make this noise, And it's apparent its all over.

Its not fair,
And i think you're really mean,
I think you're really mean,
I think you're really mean.

Oh you're supposed to care,
But you never make me scream,
You never make me scream."

Är det inte kärlek så säg?
NU PEPPAR VI NATTHELG LISSE!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0