Natt 1 - Sofi 0.

Dagens fundering: Ingen tankeverksamhet.
Dagens beroende: Tid.

Vaknade halv tre med världens sömnbrist.
Inte bra start.
Kom till jobbet, dödstrött och tappade allt i golvet.
Inte en bra fortsättning.
Härifrån kunde allt gå bättre.
Och det gjorde det, iallafall ett tag.

Jag och Lisse taggade till gammal musik från typ åttio-nittio och pimlade kaffe i mängder.
Vi blev rätt pigga, överpigga, och humöret var på topp.
Och då kom rushen väldigt lämpligt.
Allt gick åt helvete, eller iallafall för mig, eftersom jag tappade mitt humör och fick inte igen det under natten.
Balle.
Men nu är jag iallafall äntligen hemma och ska snart fika som jag alltid gör.
Sitter även och undrar hur Lisses nyfödda kattungar ser ut. (Detta var en förfrågan om kommande foton Lisse.)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0