Motionsrundan mot Helvetet.

Dagens fundering: What's gonna happen?
Dagens beroende: Musik och motion.

Satan i gatan vad duktig jag har varit ikväll.
Löpt från Erikslid runt Lassa, gick hemåt tog kisspaus och drog ut igen.
Det jag inte väntade mig var att det skulle bli den längsta promenaden ever.
Erikslid runt mot Lassa (igen), Kvantum, broarna runt och hem igen.
Jag är fruktansvärt mör för stunden.
Men värre kommer det bli imorgon, tjoho...
Skönt har det vare i varje fall och det är det som räknas.

Dagen har spenderats på Frasses med Lisse.
Och jag har velat gråta hela tiden eftersom detta har kunnat vara vår sista helg tillsammans.
Men nu på kvällskvisten fick vi det glada beskedet att så var inte fallet utan hon fortsätter med sina helger på Kanal.
YIPPIE!



"Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room,
you can bring your girlfriends and meet me at the hotel room."
Sjukt nice, thanks for the tip!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lisse

JAG ÄR OCKSÅ GLAD.

DOCK INNEBÄR DETTA ATT JAG FÅR OFFRA MIN FRITID OCH ENDAST HA 4 DAGARS LEDIGHET PER MÅNAD

MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR EN NATTHELG MED DIG ;)?

2009-09-13 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0