Morgonpigg?

Dagens fundering: Kommer jag överleva måndagen? Kommer jag överleva arbetskvällen ikväll?
Dagens beroende: "Gott" morgonhumör.

Bojan! Det var typ den tråkigaste nyheten jag fått på länge.
Jag trodde verkligen hon skulle leva för evigt, men allting går mot sitt slut antar jag.
Nittiotre bast är inte fy skam!
Trots vi inte hälsade på henne ofta så kommer man att sakna den lilla pärlan.

Ivarjefall om vi ska gå över till mindre tunga ämnen.
Jag sitter nu i soffan och inser att jag ska fara på jobbet om en halvtimme.
Det suger.
Jag och Lisse ska köra på utkletat smink och hutlöst dåligt humör, det kommer gå prima perfekt, not.
Det dåliga humöret började iallafall byggas på nu under morgonen (för andra personer kanske det räknas som förmiddag).
Jag vaknade av att min granne började renovera?
Och jag tror att jag ska dra den slutsatsen att det inte var dem som spelade Tracy Chapman för några dagar sedan utan den andra pricken mittemot.
Men det var bra, då kom jag mig upp tidigare och kan säkert därför somna före halvsex inatt.
Förhoppningsvis.

Anyways så drar jag till Malå imorgon vid tiotiden för att sedan hulka i mig droger av bara fan för att kunna klara av operationen.
Tyck synd om mig!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ja jag var verklgen kvällens succé ;)

Och det var inte bara jag som hade rosa hemska tights utan Malin hade likadana ;P



Jomen det skulle vi väl kunna trycka in under veckans ack så späckade schema eller ;P

2009-09-28 @ 19:54:46
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0