Hundvakt.

Dagens fundering: Kommer jag ha ihjäl lillvalpen? Isåfall har jag ihjäl mig själv på köpet.
Dagens beroende: Doris.

Jag har ingenting att göra.
Doris och Ida har nyss farit hem och helt plötsligt är mitt hem totalt äckel-tomt.
Hundvaktningen har gått finnemang, jag är nykär och saknar den lilla jäveln.
Hanna och Jimmy har också varit förbi en sväng för att titta på Doris och som vanligt får Hanna agera tuggleksak.
Jag gillare skarpt.



Sitter förövrigt och ser "Ellen" på teveapparaten.
Det klockrenaste citatet från Gladys; "I love Jesus, but I drink a little."
Observera att tanten är kring åttio bast.
Ja, med min kassa humor höll jag på att dö av skratt här i soffan, men som Emil skulle sagt; Ni skulle varit där.
Nu ska jag sova en stund innan jag ska göra mig klar för arbetet.
Inte alls peppande.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0