Hemresa.

Dagens fundering: Positiva tankar Sofi, positiva tankar!
Dagens beroende: Tuggummi.

Positivitet har varit dagens mål för mig och HannaP.
Det har tillochmed gått riktigt bra.
Utan raseriutbrott, utan irritationsmoment och om vi missat sopkorgen har vi bara skrattat och sett det som ryggträning.
Vi har varit helt fantastiska och allmänt as-bra!

Och efter jobbet bar det av mot Malå.
I bilen, påväg mot hemmet med Janne-mannen, spelades det fullt ut med Bruce och jag inser hur mycket av hans musik jag missat.
Jag måste ta tag i detta då jag återvänder mot staden och lyssna tills mina öron blöder.
Viktigt, otroligt viktigt?

Väl framme bjöds det på plankstek och till efterrätt blev det den utlovade marängsvissen. (Vet fortfarande inte hur det stavas och jag orkar fortfarande inte kolla upp det. Jag tror det ska vara mer GO i det, typ schviss!)
Dessutom har jag under dagen funderat på att sabba min kropp.
Jag ska härmed under hösten tatuera in det jag planerat på ryggen, MED LISSE, någonstans bra.
Typ kanske Umeå, eller Luleå?
Sen ska jag även göra ett impulshål i örat, kanske inte värsta "waow-effekten" men för att vara mig är det stort.
Det ska jag ta hjälp av Lill-Hanna, utan henne vågar jag inte göra någonting av det ovanstående.
But whatever.
Nu ska jag slänga mig i soffan brevid min mamma och fortsätta se Dirty Dancing.
Blev mäkta besviken då det inte var Fight CLub utan den där mesfilmen istället, var sjukt sugen på att se blod!
Ja, jag är frisk.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0