Hårfärgning med skvaller.

Dagens fundering: How to do?
Dagens beroende: Hanni!

Klart for jag och shoppade efter jobbet, vilket jag lovade mig själv att inte göra.
Men ack så fina plagg.
Två leggings, ett par med krossad sammet och ett par i batik-aktigt mönster.
Sen den mysigaste tröjan ever, en stickad liten sak.
Mums i vinter.

Och ikväll har jag hängt med min Hanni!
Så sjukt kul att ses.
Att få höra lite skvaller och om parets Turkiet-resa.
Välbehövligt på alla sätt och vis.
Dessutom fick man håret färgat, tack och lov för det var inte vackert.
Nu är det ilsket rött igen.
Får se om man kanske ska tona ner det till vintern med lite koppar?
Men det är ett annat problem.

"When life offers you a dream so far beyond any of your expectations,
it's not reasonable to grieve when it come to an end."
Min kärlek blir bara starkare och starkare.
YUM!
Nu ska jag förövrigt sluta skriva här och kvällsfika lite istället.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0