The Meadow.

Dagens fundering: Varför så lat?!
Dagens beroende: Pommes.

Idag har varit en slow-mo-dag på arbetet.
Kan bero på att jag inte sovit så många timmar inatt och bara längtat hem till soffan.
Sen efter jobbet drog jag och Jennie ut på stan för att inhandla våra outfits till på lördag.
Så nu är den klar och jag kommer se förjävlig ut, på riktigt.
Rosa tights, benvärmare, svart klänning, regnbågsfärgat skärp och armband och en paljettkavaj på det.
Fyfan.
Bild kanske kommer upp senare om jag vågar blotta mig i detta ack så hemska tillstånd.

Lyssna och njut:



Den vackraste melodi jag någonsin hört.
Jag avundas Lisse som kan den på piano, jag ska försöka sno hennes musikaliska sida och lära mig den.
Good luck to me...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: slidan;)

tycker att den rosa badräkten skulle passa perfa till;)

hoppas allt är bra med dej snygging och att man får se ditt snygga face snart;) kramar

2009-09-01 @ 20:52:21
Postat av: slidan;)

tycker att den rosa badräkten skulle passa perfa till;)

hoppas allt är bra med dej snygging och att man får se ditt snygga face snart;) kramar

2009-09-01 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0