Aj-Aj.

Dagens fundering: Vafan ska man ha för någon jävligt ful mössa i vinter?
Dagens beroende: Ipren.

Jag är trött som en grobian, en tidig kväll vankas.
Dagen har spenderats med mamma.
Vi har gått på stan och kikat runt på lite kläder och mamma har även hunnit med en arbetsintervju.
Hon ska kanske tacka ja till ett sex månaders vikariat här i stan som förmodligen kommer bli längre.
Det verkar som även hon kommer att bli stadsbo och det gillas!
Så om ni har några tips om boenden får ni höra av er.

Jag har varit på läkarbesök idag också.
Det mest onödiga att slänga ut trehundra spänn för att hon ska trycka en liten plastgaffel på mina fötter.
Näfyfan, big minus.
Dessutom har jag en sjuk "munvärk" och huvudvärk, kan vara ett bra skäl till en tidig kväll det med.
Och nej jag ska inte sluta klaga i första taget för det är det jag gör bäst.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0