Tandoperationen.

Dagens fundering: Jag har haft dödslängtan.
Dagens beroende: Midasolam.

Jag överlevde, mot alla odds, dagen i tortyrkammaren.
Nu sitter jag återigen i min soffa dock denna gång med en dunkande smärta längst bak i munnen.
Det enda positiva med dagen var att jag fick en gratis rapid-fylla.
Men operationen gick över förväntan och håller alla min tummar för att ondheten ska kunna gå över tills imorgon.
Dock är det inte en endaste jävel som har tyckt ens LITE synd om mig idag.
Det känns hemskt på riktigt?

Imorgon väntar det läkarbesök och en stadssväng med mamma.
Även då kommer mina tummar att vara hårt knäppta för då ska mamma på arbetsintervju, tralla-lalla-laa!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: LisseB

MEN SOFFE JAG HAR TÄNKT PÅ DIG IDAG!!;)

2009-09-29 @ 01:18:17
Postat av: Emma hooooo

jag ha oxå tänkt på dig=)

2009-09-29 @ 08:38:38
Postat av: Slidan

men det är väl klart klart att jag tycker synd om dej snygging ;)

2009-09-29 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0