Mumsfillibabba.

Dagens fundering: Är vi lediga juldagen, annandag jul och nyårsdagen?
Dagens beroende: Sushi!

Blev övertid på jobbet som kanske inte riktigt uppskattades.
Men om man jobbar med goa människor går det (fruktansvärt bra) an.
Och kvällen har spenderats med Emma.
Det blev middag, jag åt sushi och Emma åt kyckling, sen gick vi över till att skära sönder ett par av Emmas byxor vilket blev väldigt lyckat.
Och sen bjöds det på "Roast på Bernst".
Dessutom hade vi tid för att kolla upp otroligt goodlooking guys på internätet.
Här har ni några favoriter:


Hjärtegossen min. Bruce Springsteen kommer alltid komma på första plats.



Robert Pattinson. Vem gillar inte lurvesetoffsen för tillfället?



John ME.


Edward Norton.



Johnny Depp.



Brandon Richard Flowers.



Hugh Jackman. Wolverine i dess bästa form.

Detta är nu ett bevis på hur mycket man har att göra om kvällarna.
Sjukt kul.
Nu ska jag iallafall äta fil och flingor för att sedan sova.
Måste orka mig upp imorgon för att kissa i en kopp och bli tömd på blod.
Om det ändå var Pattinson som sög ut det, men icket, en förbannat hårig sjuksköterska som inte kan sticka nålen rätt.
Opeppande.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: slidan;)

vart är bilden på mej då? :O;)

2009-09-22 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0