Raringen.

Dagens fundering: ÖGONGODIIIS!
Dagens beroende: Läkerol.

Åh min kära Anna-Ida, klart du ska vara med på ett kort också.
Och du är den snyggaste av alla!



Anyways.
Dagen började inte bra må jag säga.
Urinprov och blodprov på hospitalet, det gjorde tillochmed ganska ont då sur-ursäkta uttrycket-fittan stack mig i mitt kära armveck.
Men det var över fort och jag pinnade på hem för att städa hela lägenheten och sen fara ut och springa.
Planen hölls inte.
Jag la mig på soffan och sov till klockan var två.
Inte bra, inte bra.
Typ som en MATDOSA!

"Everyday, every night
I wanna see you baby, staying by my side
I'm going down on my, on my knees for you
for your love I'd do it, for your sake, believe I do
If you don't love me, why do you raise my hopes
No matter what happens, I can't let you go
You got it wrong, I didn't wanna hurt you
I wanna be all the world to you"
Ja, jag kommer spela sönder den innan imorgon.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: slidan;)

haha satan va söt du är :D

men pucko ville ju egentligen vara på nakenbild ;)

föresten hur kan det vara problem med leksaker:O, ge det till mej vetja ;)

puss puss raring

2009-09-24 @ 12:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0