You'll learn to hate me.

Dagens fundering: Måndag...
Dagens beroende: The Meadow.

Detta har varit en fullkommligt värdelös dag.
En sån där dag man bara vill gå under jord och hoppas på att finna någonting bättre, någonting vackrare.
Påväg hem rann bägaren över.
Vid ett övergångställe, observera ÖVERGÅNGSTÄLLE = där människor oftast står för att få korsa vägen, där kom en bil och skvätte ner hela mig med skitigt jävla regnvatten.
Underbart...
Jag ville lägga mig ner och gråta.
Gråta tills det inte fanns någon vätska i kroppen kvar.
Vid det ögonblicket pluggade jag in min iPod och försökte drömma mig bort till någon fantastisk plats med omtänksamma och snälla människor.
Vilket vi vet finns det inte någon sådan plats på denna förbannade elaka jord.
Jordens undergång kanske inte låter så tokigt trots allt?

Detta har räddat min dag otroligt:


Nu ska jag äta rostade mackor och O'boy, det gör livet vackert igen!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0