You should never think.

Dagens fundering: Varför ställde jag upp på denna idioti?
Dagens beroende: Takt?

Dagen har spenderats med Jenny.
Vi har tittat runt lite på kläder och dylikt, sedan blev det en varm choklad på Wayne's.
Later on var jag tvungen dra mitt sikte hemåt för att hinna i tid till träningen.
Och vilken träning allltså!
Jag ska aldrig någonsin dra på aerobics en gång till.
ALDRIG.
Mer lost kan man troligtvis inte vara.
Jag tror att jag och Lill-Hanna hängde med på kanske tre rörelser, högst!
Men svettigt blev det, dock inte av ansträngning, utan säkert av nervositet för att vi skämde ut oss totalt.
Fast det är vi ju vana vid det här laget.
Vi skämmer ut oss stup i kvarten då vi slår våra kloka huvuden ihop.

Anyways, imorgon blir det färgning och klippning inför modellandet på lördag.
Jag är lite nervös.
Eller rättare sagt jättenervös.
Dessutom har jag insett att hela helgen kommer att gå åt för detta jävla modellandet.
Det sög hårig balle.
Nu ska jag fika för andra gången ikväll och tycka synd om mig själv.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nina mé o

Du vet väl om att du måste lägga upp

en bild till mig som sitter i Norge så

jag får veta hur du ser ut! ;D



Kram

2009-11-25 @ 13:35:25
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0