You left me gravely still.

Dagens fundering: Vill.Inte.Jobba.
Dagens beroende: Tuggummi.

Natthelgen är nu slut och tack gode gud för det.
Fredagen gick som på räls men lördagsnatten...den spårade.
Vi hade ingen koll, folk trängde sig och betalade för helt andra saker än vad dom beställt.
Det var pain.

Anyways så fick man celebert besök på kvällskvisten i lördags.
Jimmy, Hanna, Emelie och Macke? (Hoppas det var rätt namn på Emelies karl)
Dom hade såklart supit sig fulla istället för att dra på bio.
Så typsikt Hanna, den lilla alkoholisten!
Och Jimmy, jävla förbannade sata-Jimmy.
Det är klart att Svennebanan kommer in och fullkomligt skirker ut vad folk ska ha för dippar?
Vad hände där?!
- HAN SKA HAAAA EN SMÄÄÄLTOOOST!!!
- SERU JAG HADE RÄTT! HAN TOG EN SMÄLTOOST! TITTA!

Jätteskillat.
Jättefull.
Och jätteroande, på riktigt.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund för att sedan gå och lägga mig.
Jag skulle kunna göra mycket för att ha New Moon i mina ägor ikväll.
Då skulle den sönderspelas.
Tjing!


(Alexandre Desplat - The meadow. Från New Moon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0