Vaccinationen from Hell.

Dagens fundering: Ont i armen! Ont i armen!
Dagens beroende: Värktabletter av något slag och värme.

Ja jag förundras fortfarande över vår helg, vad den spårade.
Det grävs fram bara mer och mer skit under naglarna.
Vilket givetvis är väldigt roande då det inte är mig det handlar om.
Och HannaP är nöjd över att det inte är henne som tabbat sig för en gångs skull.
Jag hatar HannaP.

Trots att jag för tillfället hatar HannaP så tycker jag att vi har rätt kul på jobbet.
Skrattattackerna kommer tätt inpå varandra på kvällskvisten, för både det ena och det andra.

Jag ska även berätta det att under dagen har jag stått i en kö, utomhus, i över en timme för att sedan få en satans vaccinationsspruta.
Screw riskgrupp! Riskgrupp in my ass! Osv, osv.
Det var nog det mest ovärdaste jag någonsin gjort, men vad gör man inte för att göra sin mamma glad?
Dock ska vi även se till att jag blir dödsförkyld nu innan imorgonkväll så jag inte kan träna.
Mitt liv ser otroligt ljust ut för tillfället.
Och det tillkommer ännu mer ska jag tala om för er.
"Den stora idiotiska delen" av Sofi bytte pass förra veckan, så imorgon jobbar hon dag, med en latfis.
Känns mindre bra det med må jag säga.

Så nu ska jag ta mig ett redigt kvällsfika för att sedan lägga mig under täcket och mysa med min elefant.
Jag måste somna snabbt för att orka dra mig upp imorgon.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0