Tell me when you hear my silence.

Dagens fundering: Vad hände?
Dagens beroende: Lussekattsbak och Pizza!

Helgen har varit spårad på alla sätt och vis.
Impulsfest i fredags och utgång på Station8.
Jag förstår inte att dom ens släppte in mig, för en timme senare bar det av hem.
Dock är inte mitt minne med mig.
Minns inte någonting, vill gärna därför ha en uppdatering av dig Hanna vid ett senare tillfälle.
Kul hade vi iallafall, tror jag?

Igår, lördag, var det hårshow på Station8.
(Ja jag har typ bott där i helgen känns det som)
Klockan tre tog och mitt pick och pack och böjade gå mot Clive.
Där blev vi sminkade och stylade.
Vid sextiden bar det av mot Station och vi fick middag.
Träning, träning, träning och senare den sista stylingen.
Vi såg förjävliga ut, minst sagt.
Hjärtat rusade från min kropp och då var det dags för visningen och nej jag föll inte av scenen.
Tack gode gud!

En liten stund senare mötte jag upp Linnéa och Emilia.
(Linnéa: Ha-Ha-Ha!)
En liten förgyllning av den dagen kan man säga.

Nu blir det bakning av lussekatter med mamma.
Janne-mannen har även kommit till stan.
Det kommer bli super-fun!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag. Vill. Dö.

Men du var iallafall fruktansvärt fin igår Sofi :)

2009-11-29 @ 22:37:57
Postat av: www.bakisångest.se

Och det var jag, Linnéa, som gjorde förra kommentaren, fast det kanske du förstod.

2009-11-29 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0