Suit up!

Dagens fundering: Kan klockan inte bara bli 23:59?
Dagens beroende: PSI och troligtvis bio-popcorn.

Torsdag, detta är ingen vanlig torsdag.
Nej för detta är en underbar torsdag!
Varför?
JO för det ska jag tala om för er. (Tänk er att en trumvirvel startar nu, men inte en sån där irriterande trumvirvel utan en förvätalsfull trumvirvel.)

Dagen började närmligen underbart, sovmorgon!
Och den fortsatte bara i glädjens tecken.
- Stadssväng med Hanna.
- Håltagning i örat med Hanna, "kompishål" kallar vi det. (Och det kan inte misstolkas till någonting snuskigt)
- Stadssväng med mamma.
- PSI med Hanna.
- Och nu sitter jag och väntar på att Lisse ska komma så vi kan fara och se på NEW MOON! Dock är det mer än två timmar kvar.

Och på stan hittade jag en duk från Åhléns, ett linne från Gina Tricot och två vattenflaskor till träningen.
(Hanna, du ska få din vattenflaska av mig som tack för skjutsen från träningarna. Kunde inte säga det till dig ikväll eftersom jag vet att du skulle strejka. Men nu har du ingenting att säga till om. HA!)

Anyways.
Nu ska jag peppa, tagga, sitta förväntansfull och vänta tills tiden är kommen.
New Moon ska ögonslickas.
"It's gonna be legen...wait for it...dary!"
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Homot

Haha skulle du byta din kommande kväll mot min blivande londonresa? Jag tvivlar ju...

2009-11-19 @ 22:19:41
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0