Stalemate.

Dagens fundering: Varför all denna sömn?
Dagens beroende: Spagetti och köttfärssås. (Beviset efter det finns på mina långkalsonger)

Klart som fan att jag "försover" mig till klockan halv tre idag.
Tack vare hosta och torr hals hela natten.
Jag kommer verkligen att få mig i säng tidigt ikväll, eller?

Anyways.
Väl på jobbet gick allting bra.
Vi var tillochmed så duktiga att vi ska få ett blombud...snart skulle jag tro.
- Erh asså vahettere, asså, asså vahettere, erh jobbar ni här eller?
(Så mycket roligare om man var där, belive me)

Och JA Linnéa, denna mobbnig kommer urarta.
Jag funderar själv på när allt detta kommer att glömmas bort.
Du slipper iallafall jobba med Hanna som pikar rätt kraftigt vid olika tillfällen.
Livet är underbart, inte sant?


"I wanna say goodbye. I wanna say goodbye.
Goodbye to our big life lie, when nothing's gonna be alright.
You know this is our best white lie. Nothing's gonna be alright.
Doesn't matter how we try, I wanna ask you why we can't let it die?
Even though we both have tried, you know I always question why.
Why we just can't let it die?" -
Me like long time.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHA! Jag önskar att jag var där och fick höra hennes pikar, jag ska be henne fästa en liten mikrofon under frasse-uniformen ;) Själv går jag runt med ett litet mantra i huvudet: "detharaldrighäntdetharaldrighänt..", funkar ganska bra..

2009-11-04 @ 22:12:39
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0