She loves everybody.

Dagens fundering: Vart ringer killar?
Dagens beroende: Kaffe.



Jag har egentligen ingenting att skriva om, men vissa anser detta som ett slags livstecken och kanske börjar fundera på vilka kläder dom ska ha på begravningen.
Det ska iallafall vara färgglada kläder och riktigt bra musik, annars hemsöker jag vartenda hushåll som befunnit sig där på glädjedagen.

Anyways, som ni ser har det inte hänt någonting i mitt ack så händelsefullsrika liv på sistone.
Det enda jag siktar på nu är New Moon som ska ögonslickas på torsdagnatt.
Can't wait.
Sen är det en natthelg att se framemot, och helt ärligt peppar jag lite inför den.
Kommer vara kul att få jobba arslet av sig (?) och sova långt in på eftermiddagen (?).
(?) = Kommer detta verkligen att inträffa tack vare olika faktorer?
Jag hoppas på det iallafall.

Och imorgon blir det fika med Jenny.
Kommer bli nice, som alltid!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0