Her hands are all twisted, she's pointing at me.

Dagens fundering: Vad hände med kläderna? Vad hände med dagen?
Dagens beroende: Läkerol.

Jag var som sagt på Clive igår för att Josefine skulle göra mig fin i håret inför lördag.
Drog dit direkt efter jobbet (17:15) och var klar efter 22.
Jag var rätt avdankad efter det frisörbesöket, och min hårbotten gjorde halvont.
Men nu är jag som sagt fit for fight.
Tycker dock inte att klippningen blev särskillt bra, men det ska jag fixa till efter håret växt en aning.
Och färgen, den älskade färgen.
Fan vad snygg den blev, har aldrig haft så snygg färg tidigare tror jag.
Ja, den blev jag riktigt nöjd med.
(Bild kanske kommer upp senare, om jag orkar och om jag inte ser någorlunda störd ut vilket inte kommer hända.)

Efter hon gjort mig klar var det dags för att prova kläder...
Jag ska alltså ha på mig, håll i er nu, en turkos klänning som räcker till knäna.
Ett tajt litet fodral med båtringning.
Vad hände där?!
Jag såg föjävlig ut, men Classe var nöjd så det kanske var så han hade tänkt sig?

Och kvällen har spenderats med mamma.
Lax på planka var inte det dåligaste jag smakat kan jag tala om.
Jävel så gott!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Nina

jag SKA ha en bild! Om du så ska

censurera hela ditt ansikte! ;D

Vilken färg blev det?!?!

2009-11-25 @ 23:28:36
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: olyckan

Du kommer vara hetast ;)

2009-11-26 @ 10:32:57
URL: http://emkayh.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjoho vad jag längtar till på lördag!! :D

2009-11-26 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0