Frisk som en nötkärna.

Dagens fundering: ?
Dagens beroende: Våfflor med hallonsylt.

Jag är härmed feberfri!
YEY!

Dock har jag varit hemma från jobbet idag med eftersom jag hade hög feber igårkväll, men känner att jag säkerligen hade kunnat jobba.
Men gjort är gjort, skönt att få en hemmadag som inte bara ha bestått av att ligga i soffan och sova.
Jag har faktiskt kunnat laga middag och diskat.
Framsteg, I know.

Och vad hände med min besökarstatistik, 57 pers på en och samma dag.
Vilka jävla idioter läser den här skiten?
Gör någonting bättre av era liv vettja.
Nämen skämt åsido.
Jag har även kunnat åstadkomma en liten bild ("pimpning") längst upp till höger.
Ja just det, jag har en egen liten Bruce!
Min man!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0