Förkylningen from Hell.

Dagens fundering: Har bara legat och varit förbannad angående vaccinet.
Dagens beroende: Ipren, nässpray, sömn och värme.

Gratis vaccin in my ass.
Detta jävla influensavaccin har kostat mig ungefär 500 kronor.
Jag har legat hemma från jobbet idag för att jag har haft hög feber, frossa, hosta och allt annat som förkylningar har att erbjuda.
Det har varit underbart, fullkommligt underbart...

Till min glädje kom min mamma hit med middag.
Och ett tag därefter kom hon med en kasse från ICA.
I den kassen låg även en chokladkaka. (Som jag absolut inte beställt med henne)
Det är ren och skär lycka.

Ännu en suverän överaskning som tagit plats i mitt liv den senaste tiden.
Jag fick ett sms av min kära vän Lisse:
"Okey Sofi, lovat att gå med någon på New Moon?
Har nämligen fått tag på två jävla biljetter till smygpremiären på torsdagen!!
Sugen?"
Jag gillar Lisse rätt kraftigt.
Så nu har jag börjat peppa inför en biovistelse utan dess like.
Fan vad jag längtar!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0