Sjukling.

Dagens fundering: Ska jag inte få bli frisk snart?
Dagens beroende: Nässpray, Theracough, Renixin, Alvedon, Ipren, halstabletter och Mandariner.

Min uppdatering här den sista tiden har inte varit den bästa antar jag.
Men jag har en giltig förklaring till detta missöde.
Jag har varit sjuk...jättesjuk.
39.7 graders feber, badat i mitt egna svett, yrsel, skallebang, snuvig, hosta, sårig näsa, halsont, ja allt som hör till en förkylning.
Dessutom har jag brist av socialkontakt.
Den närmsta kontaken jag har haft är en orolig mamma i andra änden av telefonen och ett snabbt hejdå i fredags.
Och det som suger allra mest är förmodligen det faktum att en gammal vän är i stan ikväll och jag kan såklart inte fara dit och hälsa på henne.
Jag ogillar läget.

Men nu känner jag att jag är på bättringsvägen iallafall, jag har inte dödslängtan längre tack vare den höga febern i 3 långa dagar.
Och under denna tid (som har känts som en evighet) så har jag gått och blivit beroende av mandariner.
Det har varit dom enda ljusa stunderna i denna mörka tid i mitt liv.
Ja jag är en pessismist. (Men som jag så vackert kallar det är jag en realist)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, där jag bott nu i tre dar, och sova.
Det ska bli ljuvligt!

Förövrigt så hörde jag att mina grannar nu har växlat musiksmak drastiskt, från Ricky Martin och Christina Aguilera till någonting mycket bättre.
Just det Foo Fighters.
Förmodligen min favoritlåt med dem tillochmed, me like!

"What if I say I'm not like the others
What if I say I'm not just another one of your plays
You're the pretender
What if I say I will never surrender."

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0