It will be as if I never existed.

Dagens fundering: Taylor Lautner.
Dagens beroende: Lakrits.

Ja, självfallet ska jag skriva om vad alla tjejer snackar om just nu.
New moon.
Var som sagt och såg den igår med Lisse och den var helt underbar, längar som ett as tills den kommer på köpes så man får börja nöta den.
Och min nya besatthet är nu Jacob Black.
Snyggare kille får man leta efter, om det ens existerar


GE MIG!

Sitter nu och taggar ner med lite kvällsfika efter ett tröttsamt nattpass.
Ja både jag och Lisse har varit sjukt trötta och dessutom utan anledning.
Men imorgon tar vi nya tag!
Glada har vi iallafall varit och Lisse fick sig tillochmed en karl på kroken, dock ofrivilligt.
Hon avböjde en kram väldigt vänligt vilket ger henne ett plus i kanten.
Anyways.
Klockan börjar närma sig kvar över fem så nu ska jag slänga mig isäng och sova ett par timmar.
Tack för mig!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå, har du svikit EDWARD?!?!

Du nämnde inte ens hans snygghet ;)

2009-11-21 @ 11:53:17
Postat av: jenny

men sofi, han är ju bara barnet! ;p

min granne gillade han tills han vart korthårig & 17 år. haha!

2009-12-09 @ 01:26:09
URL: http://daaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0