You can not judge the dog just by it's drool.

Dagens fundering: Jaha, har jag fått hosta nu också? Jag vet precis vem jag ska skylla på...
Dagens beroende: Träningen.

Idag har det varit uppdateringar om helgen på jobbet.
Det har varit en väldigt...händelserik helg må jag säga, för både den ena och den andra.
Skratt, gråt, Kiss-låtar i överflöd, trynen, roliga och mindre roliga saker.
Ja, vi hade som sagt mycket att ta igen under dagen, dessutom all mobbning vi ska utsätta varandra för.
Min käre vän Linnéa skrev nyss på MSN:
"jadu, jag sitter och tittar på grannfejden." (Nu är jag dock klok och inför en censur)
Jag kontrade fort med någonting gris-aktigt.
Tur att jag är ypperlig på att vara kryptisk? Or not.

Anyways så blev det träning för jag och Lill-Hanna ikväll.
Vi bestämde även att vi ska dra ett träningspass imorgon under dagen också.
Eftersom jag nu antagligen ska ta det "förbannade, jävla, helvetes, sata"vaccinet på torsdag så kanske det inte blir någon PSI.
Mitt hjärta blöder!
Men det kommer fler veckor och fler PSI-pass, det läkte hjärtat litegrann.

Och hur har jag missat detta?:
Millencolin - Birdie:


Millencolin - Ray:


Det bästa albumet jag hört, näst efter Bruce och andra gudomliga musiker.
Men whatever, nu ska jag fortsätta mobbningen mot vår "bög".
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha du din lilla luring! Jag undrar vem som kommer att vinna detta mobbing-race.. När jag jämför våra bravader så tror jag nästan att det blir dött lopp (fast jag kommer ändå inte att sluta mobbas) ;)

2009-11-03 @ 11:11:23
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0