Halloween.

Dagens fundering: Bakisångest!
Dagens beroende: Mamma.

"Åh vad jag gillar mina leggings!" - Den dåvarande Paul Stanley.
Det var startskottet för skrattattackerna som kom gång på gång under kvällen.
Vi gick från; HannaP, Emilia, Linnéa och Sofi till; Tommy Thayer, Gene Simmons, Paul Stanley och Eric Singer.


Sminkningen gick väldigt bra, trots en inte så road Emilia.


Sedan gick vi raskt vidare till klädombyte och gruppkort.


Linnéa and the discostick.

'
Ja ni ser rätt, det är verkligen Tommy Thayer!

Och idag har man mått som man förtjänat, dock pratar jag inte om illamående.
Fruktansvärt gåtfullt, I know.
Men dagen (eftermiddagen) har spenderats med mamma.
Hos henne har jag fått agera handyman och kopplat lite kablar hit och dit och bytt kontakter och för det fick jag middag.
Mumma!
Har dessutom sett Twilight för trettionde gången kanske och tryckt chips, underbara söndag!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0