Brush my teeth with a bottle of Jack.

Dagens fundering: Varför så trött och grinig?
Dagens beroende: Glutenfria skorpor!



Idag blev det övertid på arbetet vilket gjorde automatiskt så att jag inte kunde gå på stan.
Så det får bli imorgon.
Jag måste nämligen ha en ny blåsa inför Emilias födelsedagsfest på lördag, annars får det bli jeans och en t-shirt.
Det brukar alltid funka.
Jag är pepp!

Och nu på kvällskvisten har jag och min babe varit ute och gått.
Hur vi än ber oss åt så måste vi alltid stå och prata en halvtimme längre innan hon far hem.
Vi träffas alldeles för lite och har alldeles för mycket att prata om.
Men det är så det ska vara.
Vad vore livet utan oss och våra små störda stunder?
Inte värt att leva skulle jag säga.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Små störda stunder?! nu snackar du skit,

vi är inte alls störda ;)

bara lite..

2009-11-12 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0