Birthdaygirl!

Dagens fundering: Vad ska jag inhandla?
Dagens beroende: Pengar.

Idag är ingen vanlig dag, nej för detta är Emilias födelsedag!
Många grattis till henne!

Och påtal om det, som tidigare nämnts, är det hennes födelsedagsfest på lördag.
Jag har hittat min stass som jag ska bära då.
Det blev en klänning, EN KLÄNNING, med volanger hör och häpna.
Råfin och gullig iallafall så jag slog till, med ett nitbälte i midjan blir det lite mer "Sofi".

Imorrn blir det middag hos mamma.
Hördes som om det skulle bjudas på hämtpizza, det kommer sitta gott.
Men först ska jag och min kompanjon HannaP beta av en arbetsdag till.
Och jag vet redan nu att det kommer bli en jobbig dag.
Antingen jättemycket folk så man blir helt slut i huvudkontoret eller så blir det yberlite så vi får vissla oss igenom hela dagen. (Son HannaP visade så vackert idag, snälla låt det inte bli en dag till!)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0