Sopstation.

Dagens fundering: Vill.Ha.Ny.Dator!
Dagens beroende: Te med hårdbrömackor.

Idag har jag och min kusin Jocke kört skrot till Solbackens sopstation.
Det var det roligaste ever!
Så jävla kul att slänga ner allt gammalt skräp ner i dom där jätte-bamse-containrarna.
Världens lättnad att bli av med allt detta som har lurat i bakhuvudet en längre tid.
YUM!

Imorgon blir det att dra till balen för att kolla på Lisse, som för övrigt gjort mig besatt av te.
Det blir nog nice om vädret håller i sig.
Så då blir det att möta uppp Slidan och Hanna om nu jag hittar till Folkparekn vill säga.
Jag har inte världens bästa lokalsinne vill säga.

Nu blir det dock att kasta in handduken, sömn är väldigt behövligt känner jag.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru du, klaga inte på datorn!! ;)

2009-06-09 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0