Utefest och bakisdag.

Dagens fundering: Kan någon ge mig lite svalka, tack!
Dagens beroende: Hosttabletter..

Sjukt rolig kväll igår.
Tack alla tjejor!
Dessvärre fick min mobil betala priset.
Klart man trampar på den där den ligger så fint i gräset.
DARN!
Även Linnea fick till en knuff så den åker rakt ner i backen, jag tror hon lyckas med allt och det är ganska kul.
Men den fungerar iallafall och det är väldigt positivt!
Det är priset man får ta helt enkelt.

Och idag har jag inte ens varit lite bakis, eller jo lite klockan sju på morgonen men inget mer.
Man kanske kan kontrollera illamåendet trots allt.
Peppar, peppar, ta i trä!
Så jag kunde tillochmed dra mig ut till bryggan vid älven och äta glass med Jennie.
Alltid lika trevligt.
Nu ska jag städa lite, wish me good luck.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka tilll ;) ;) ;)

2009-06-28 @ 23:04:02
Postat av: Anonym

- Linnéa...

- Jaa

- Jag tror jag kissar på min fot...

- Du det har jag redan gjort, jag vågade bara inte berätta det för dig för jag trodde att du skulle tycka att det var äckligt.



;)

Tack för igår Sofi!

2009-06-28 @ 23:52:52
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0