Sjukling.

Dagens fundering: Kommer jag att avlida?
Dagens beroende: Sömn.

Klart som fan att jag går och blir förkyd.
Och jag vet precis vem jag ska skylla på; Hanna!
Din lilla jäkel, du har smittat ner hela släkten, tack vare studenten.
Fast det var säkert värt det så jag kanske kan förlåta dig då jag blivit frisk, kanske med grill på balkongen?

Trots jag hade 39 graders feber och dödslängtan drog jag mig till jobbet i tron om att:
"Med lite frisk luft blir allting bättre!"
Det blev snarare sämre.. Pucko!
Nickan skickade hem mig efter en halvtimme på jobbet!
Dock behövligt.
Då jag kom hem, vid tolv, gick jag och la mig och sov till halv fem.
Steg upp och tillagade spagetti och köttfärssås.
La mig igen och sov från klockan sex till klockan åtta.
Nu funderar jag om jag verkligen kommer kunna sova inatt? I hope so.

Men imorgon lär det bli en full arbetsdag.
Det är så tråkigt att vara hemma och bara sova hela tiden.
Nä nu ska jag bli frisk och sluta svettas som ett as.
Tack för mig.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0