Sjukdag Nummer Två.

Dagens fundering: Kan man dö i brist av social kontakt?
Dagens beroende: Sömn.

Yes, idag tvingade mamma mig att stanna hemma från jobbet.
Så.Jävla.Tråkigt!
Jag lär dö i brist av social kontakt.
Men som tur är att jag känner mig riktigt frisk nu och jag tror tillochmed att jag inte har någon feber.
Så imorgon får jag äntligen gå ut i arbetslivet igen.

Tyvärr fick jag just veta att det ska bli 27 grader varmt imorgon.
Så jag och Nickan eades om att vi ska strunta i att ta på oss skjortorna och köra bart.
Dessutom har hon tvingat mig att skippa långkalsonger och utan extra kläder för att hålla värmen.
Vi får se hur det blir med den saken.
Jag lär nog inte klara mig från att få solsting eller värmeslag i sommar.

Nu ska jag försöka få i mig lite föda.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0