Planning.

Dagens fundering: Snälla, låt det sluta komma in folk.
Dagens beroende: Frukt.

Yes, idag har varit en sån där dag då det är jävligt mycket folk som ska ha glass och flåt-mat.
Är det kul? Svar nej.
Jag och ElinP, som jag för övrigt har jobbat med i två dagar nu (Yey), var lika trötta båda två.
Dock hade ElinP en orsak till att vara trött, jag är nog mest bara lat.

Imorgon blir det inflyttningsfest hos moi.
JAG MÅSTE ALLTSÅ;
-Städa.
-Diska.
-Ställa kaninrackarn i min klädkammmare istället för på toan.
-Inhandla popcorn, Emma ska komma.
-Bestämma vilka förbannade kläder jag ska ha på mig.
-Försöka framställa en skiva med bra musik.
Kommer jag lyckas med allt detta, nej det kommer jag inte.
Speciellt musiken och kläderna.
Jag får se ut som ett as helt enkelt, kanske tillcohmed ska strunta i att duscha och ha kvar gårdagens smink.
En vacker syn för allmänheten.

Ikväll blev det iallafall Twilight igen, kommer jag någonsin att lessna?
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0