Pimpning Av Balkongen.

Dagens fundering: Hur jävla svårt ska det vara att hitta en förbannade dukjävel?!
Dagens beroende: Pengar.

YES! Äntligen har jag konverterat Twilight-hataren till någon som faktiskt tyckte att filmen var bra.
Good job Sofi säger jag bara!

Och idag tog jag mig en liten sovmorgon, välbehövligt eftersom de senaste dagarna inte har haft så många sömntimmar.
Så vid tvåtiden möttes jag och Hanni upp på stan och gjorde en rejäl runda.
Jag köpte upp hela Indiska, eller det kändes iallafall så på hemvägen.
Åh fy och fan vad jag kånkade.
Men nu är snart allt utlagt och det ser rätt bra ut, dock är det massa småfix kvar, men det får komma sen.
Dessutom måste ag dra fram symaskinen, ve och fasa, jag ska sy!
Men med tre år i ryggraden borde jag fan klara det.
Visa lite självförtroende nu Sofi och greja det! YOU GO GIRL!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0