Olles-kväll.

Dagens fundering: Och dom säger att norrlänningar är dumma, då har dom inte träffat Stockholmare.
Dagens beroende: Hannas GLADA sällskap.

Mina öron känns inte helt ok.
Jag är döv på ena örat som även spränger utav bara fan.
Det andra örat är påväg att bli smittat av det ybersjuka örat.
Livet lekar inte i just detta ögonblick.
Jag hoppas att jag får mig någon sömn överhuvudtaget inatt.
Tur det finns Renixin.

Och ikväll har jag hunnit tvätta, samtidigt som jag gjorde mig i ordning för att dra till Olles.
Där träffades jag och Hanna, och efter en liten stund kom Cissi och joinade oss.
Mycket trevligt!
Därefter blev det ett besök på Frasses, och jag har en känsla av att dom tyckte att vi var lite jobbiga.
Men dom får ge igen snart.

Imorgon blir det till att fara till Burträsk till Janne-mannen och överraska honom.
Gratulera honom i efterskott.
Det blir nog nice!
Nu ska jag sova.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0