Negativt.

Dagens fundering: Kan min förbannade sata-hosta ge sig snart?
Dagens beroende: Någonting drickbart.

Jag hostar som ett as.
Jag är ap-trött eftersom jag inte får sova p.g.a. det förstnämnda.
Jag har feta skavsår på båda mina hälar.
Det är helvetiskt varmt på jobbet.
Min axel har bränts sönder under enbart två timmar (högst) i solen.
Jag vill dricka någonting men det enda som finns i min kyl är Cola Light, blä!
En mun-blåsa har uppstått under min tunga.
Jag har universums vitaste ben. (Jennie är dock den enda som vågat erkänna det; "Du har ju typ lik-ben!" Tack Jennie!)
Detta var det mest värdelösa inlägget i världshistorien.
Jag är allt annat än positiv just nu.
Ryck upp dig, Sofi Mayer-Thomassen!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA, sorry Liket, men så är det, du borde följa med ut på playan och sola dina vita ben ;) och resten av kroppen :P

Eller ta in på solariet i en månads tid så kanske du kommer ikapp mig innan sommaren är slut ;P



PUSS

2009-06-30 @ 20:48:23
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0